sobota 8. listopadu 2014

This is Halloween (throwback)


To, že jsou před Halloweenem zaplněné stránky všemi možnými tutorialy a inspiracemi, jak ze sebe udělat zaručeně tu nejošklivější je asi běžné.. Ale postovat halloweenskou inspiraci týden po samotné akci? Tak to dokážu asi jen já! :)
Berte to jako takové ohlédnutí za tím, jak jsem se s tímto "úkolem" letos poprala já. A možná třeba taky jako inspiraci na další roky.. I když o tu nouze v dnešní internetové době rozhodně není. :)
V podstatě je to první ročník, kdy jsem se snažila za něco převléci. Vždycky to končilo tak, že jsem masku začala řešit na poslední chvíli, většina věcí v ČR nebyla ani k dostání a zkrátka na všechno nebyl zas dostatek času (jak už to u mě bývá zvykem). I letos jsem nechala čas víceméně plynout a nějak se tím nezabývala, jelikož mi bylo jasné, že to zase nebudu stíhat.

Nakonec jsem si vzpomněla na případ brutální vraždy z roku 1947 začínající herecké hvězdy Elizabeth Short – po smrti zvané Black Dahlia, kterou jsem se nechala inspirovat a kostým byl na světě. :) Téměř vše potřebné jsem našla u babičky, takže s tím nebyl takový problém. Většině z vás tohle jméno moc neřekne, ačkoliv jeho reprodukci jste mohli vidět v první sérii American Horror Story v díle s názvem Little Spooky Girl. Zde byl příběh pouze (tak trochu podle svého) přetočen, ve skutečnosti se Eliabethin vrah nikdy nenašel. O tomto případu, kdy vrah svou oběť rozřezal na kusy a "ozdobil ji" populárním chelsea smile bylo natočeno vícero různých filmů a dokumentů.



Pro vytvoření jizvy na obličeji jsem použila tekutý tělový latex, který jsem kombinovala spolu s tenkou vrstvou papírového kapesníku. Zbylé modřiny a efekty jsem z většiny vytvořila pomocí několika odstínů rtěnek, stínů a lesku na rty (aby rány nebyly zaschlé a působily čerstvě). Celý look jsem dotvořila umělou krví, kterou jsem si pořídila na internetu. Bohužel její konzistence byla spíš rosolovitá a navíc bylo nutno ji dobarvit hnědým a červeným potravinářským barvivem, aby působila realističtěji. Výsledek už posuďte samy..

Blach Dahlia, Greta Gremlins, Alex - Clockwork Orange

A co vy a svátek Halloween? :) Ačkoliv u nás není stále tak populární jako v jiných zemích, dostává se do povědomí stále více.. Jste jeho fanoušky nebo patříte mezi odpůrce?
Jakou masku jste pro dnešní rok vytvořili vy? :)

4 komentáře:

  1. Fuuu, to mi připadá strašidelný a realistický! Což je skvělé, protože to je účel a funguje to! :D A vlasy máš skvěle natočené!
    Osobně třeba nemusím takové ty kostýmky typu Barbie, princezny a víly :D Halloween u mě evokuje ty "zrůdy" a tak.
    Letos jsem bohužel nebyla, jen jsem se dívala na filmy s H. tématikou. Měla jsem na něco zálusk, ale shánět ty prostředky tady k tomu .. to je nezvladatelný boj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to účel splnilo! :)
      Popravdě, když se jednalo o mě samotnou nedokázala jsem objektivně posoudit, zda je to věryhodné nebo ne) Zvláštní. :)
      Děkuji. Přesně tak, Halooween patří nechutnostem, tak příště třeba budu za ještě větší ;D

      Vymazat
  2. Nezvyknem reagovat na hallowenske tutorialy, ale tento ma zaujal, lebo vyzera naozaj vierohodne.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat