čtvrtek 13. listopadu 2014

Calm Season


Název dnešního článku je v podstatě docela ironický.. Tohle období určitě není moc "calm", nejspíš jsem ho zvolila protože bych si trochu klidu na chvíli zas chtěla dopřát, možná protože podzim tak trochu evokuje atmosféru klidu a pohodlí při zachumlání do huňatého svetru.. nebo protože mi od úterního koncertu nezní v hlavě nic jiného.

Dnes bych vám ráda představila tento "teplý" look (to zní fakt divně). S příchodem podzimu jsem si opět oblíbila všechny měděné odstíny.. od béžových, přes zlaté, nafialovělé až do ruda. Je to rychlý a efektivní způsob, jak zvýraznit oči. Stačí přetřít víčko, rozetřít do ztracena a máte každodenní jemné líčení. Navíc lze báječně kombinovat s výraznými rty. A to i klidně v monochromatickém ladění. Hnědé, bordo, fialové, cokoliv vás napadne. Na večer lze rovněž zvýraznit linkou.. ať už tekutou nebo jemně rozmazanou, jakou jste mohly vidět např. zde.






Ale přeci jen je na tom barevném tiše a ladně padajícím listím, které míjím každé ráno cestou do práce něco uklidňujícího. 


2 komentáře:

  1. První dojem: "Ta rtěnka je perfektní!" :D A tyhle jemné tóny ti sluší.
    Mě se líbí barvy líčení, podle roční doby. :) Já ráda používám zemité tóny (po celý rok skoro :D), občas to ozvláštním takovou fialkovou nebo zlatou či stříbrnou - aneb asi všechny mé stíny které mám :D
    Na jakém koncertu jsi byla? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :D
      Mám to stejné! Občas zaexperimentuji s něčím barevnějším, ale moc se v tom necítím. Víceméně u mě pořád jedou samé hnědé/béžové/khaki ..

      Právě na Calm Season. Je to česká kapela.. nebo spíš duo. Do teď zpívali anglicky, ale zrovna vydali album Symboly, které je v českém jazyce. Pod příspěvkem je video. Na živo je to fakt paráda..

      Vymazat