sobota 16. srpna 2014

Golden Touch


Hola! Ani nevím, co dnes vlastně napsat.. jsem dnes nějaká přešlá. Z celého světa a ze systému, který tu "funguje". Za vším dnes stojí spousty jiných faktorů a nic není férově souzeno dle toho, zda na to prostě máte či ne. Ale nebudu své negace přenášet ještě na vás..

Ačkoliv léto, zdá se býti u konce, přináším vám tento lehký, ale výrazný look s dotekem zlata. :} Určitě bude vypadat ještě lépe na opálené kůži, ale tu jsem bohužel zpoza počítače u nás v kanceláři nepochytila. Použila jsem na něj své nové oční stíny E.L.F., které jsem si nedávno objednala z výprodejů. Jedny tyto zapečené stíny už vlastním delší dobu a padla o nich už řeč např. zde. Byla jsem s nimi dost spokojená, barva byla krásně sytá a výdrž obstojná. Musím ovšem říci, že tentokrát výdrž dost pokulhává. Často si teď dělám přes víčko pouze hnědý odstín, který můžete vidět zkombinovaný v tomto looku a v půlce dne se mi na víčku udělá už nepříznivá rýha. S bází i bez.. Tak nevím, kde soudruzi z ELFu udělali chybu. :))



náš nový přírůstek do "rodiny" .. tygrouš dravý






Použité produkty / products I used
Obličej / face:
make-up: Dermacol make-up cover – 208 + MUA Fashionista Ready-To-Go luminous foundation – Nude shade 1
pudr / powder: Essence – It's all about matte
tvářenka / blush: Miss Sporty Ohh blushed again! – Shade 011 Latino doll
contour: MUA Mosaic Bronzer – Shade 1 Natural Glow
rozjasňovač / highlighter: Essence oční stíny odstín 08 summer love  / Essence eyeshadow – 08 summer love

Oči / eyes:
stíny / eyeshadows:  Essence matt effect – 22 blockbuster, E.l.f. baked eyeshadow – Golden and Chocolate Dream & Bronzed Beauty
řasenka / mascara: Essence I love extreme
obočí / eyebrows: Essence tužka odstín 02 dark brown a eyebrow stylist set – 01 / Essence eyebrow pencil – 02 dark brown and eyebrow stylist set – 01
rtěnka / lipstick: Essence 07 Natural Beauty



4 komentáře:

  1. Ty jsi prostě nádherná! A to líčení opět super, ale mně to takle pěkně nikdy nejde vystínovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásnou barvu očí a skvělé kotě :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi zlatá! :)) Ale máš smutek v očích :(
    Číča je kouzelná. Mňau.
    Od elfu mam sypké černé a takové zemité. Černé mi vůbec "nezapadnou" do ohybů víček (nevim jak to popsat :D), takže když se podívám dolů, tak v těch rýhách nemám nic. Taky chystám nějakou objednávku, snad brzy (nebo od MUA, ještě nevím, lákají mě jejich paletky).
    Jak jsi spokojená s rtěnkou od Essence? Drží? Já si nedávno koupila nějakou hydratační (v oranžové barvě! :D) od Catrice a je to šílenost - cuckatí se mi v rýhách ve rtech.

    OdpovědětVymazat
  4. wow! jsi moc hezká:) a koťátko je ťuťu
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat