čtvrtek 23. ledna 2014

Feedback

Ahoj! Dnešní článek bude zase takovou malou odbočkou.. Tak nějak jsem přemýšlela, čím bych svůj blog mohla vylepšit, posunout alespoň o trochu dál (zahrajeme si na takový malinký anketní testík). Vždy jsem si myslela, že lidi zaujme spíše originalita a nevšední ztvárnění ať už ve formě oblékání, make-upu či třeba vaření. Občas se mi ale zdá, že opak je pravdou. Denně narazím na spoustu průměrných, ne-li dokonce podprůměrných blogů, které mají nespočet obdivovatelů. Nejsem zrovna typ, který potřebuje miliony sledovatelů a komentářů denně, už vůbec ne typ, který by vnucoval svůj blog všude možně - v tom dle mého ani tajemství úspěchu netkví.. ale myslím, že je pro každého hezké a potěšující, když vidí zájem ostatních v něčem co dělá a co ho navíc i těší a baví. :)

Proto je asi třeba přizpůsobit obsah blogu tak, aby byl zajímavý a čtivý prostě pro čtenáře "přitažlivý".
Ne, že bych si stěžovala, všech vás 24 mám opravu ráda a vážím si vaší přízně ;D ..no a na koho jiného se obrátit, než právě na vás!

Osobně jsem zastáncem spíše působení vizuální podoby (hooodně fotek) ..ale všeho samozřejmě s mírou, navíc každý má rád něco jiného. Proto se ptám, zda si myslíte, že by mé příspěvky měly být například textově obsáhlejší? Více jazykových mutací? Lépe formulované/čtivější?

Dalším takovým pomyslným bodíkem se nabízí zaměření.. Moc jsem ke stylu blogů typu články o všem možném dohromady patřit ani nějak nechtěla. Původní plán byl zaměření na módu a make-up.. postupem času (nebo spíš nedostatkem) se to zúžilo jen na líčení. Ale i to se stále dá rozvíjet.. Uvítaly byste třeba články jako tutorialy, videa, recenze, trendy, inspirace odjinud, inspirace celebritami nebo i širší zaměření z dění kolem mě (koncerty, vaření, osobní poznatky a zkušenosti, bytový design, cestování aj.)?

Asi všichni víme, že mou slabinou jsou málo časté příspěvky.. Bohužel i já jsem jen člověk, který má své povinnosti a jinak to prostě nejde)) Je tento faktor pro oblíbenost blogu pro vás podstatný?
Některé menší změny už v hlavě mám, ale vždy se ráda přizpůsobím tak, aby jste se na můj blog vždy rády vracely. Uvítám tedy jakékoliv připomínky ať už k obsahu, formě, designu, zajímavosti, fotkám, textu ..

Děkuji všem, kteří si našli čas a pomohli mi svým názorem rozvinout blog k lepšímu!

2 komentáře:

  1. Já jsem chodím každý den a netrpělivě čekám, až přidáš nějakou krásu na tvých očích. Myslím si, že třeba 2 články týdně jsou ideální, ale chápu, že jsi vytížená.
    Hoooodně fotek mám taky ráda! :D Když to hezky vizuálně vypadá s textem (př. fotka - něco o tom, 2 fotky - něco o tom... a milion fotek na konec, snad chápeš :)) A co se textu týče - tak žádné mutace nemusíš dělat, mě se to čte hezky, příjemně.
    Určitě bych ocenila nějaký ten tutoriál - nejen na líčení (stíny a tak), ale třeba rady a tipy jak na to - linky, obočí (které tu už je), stínování, pro malé/velké oči, barvy ... i recenze :) Outfity by se mi taky líbily, ty máš totiž hrozně skvělý vkus!
    A ráda jsem projížděla fotky v archivu, jak jsi třeba byla na koncertech a tak :))
    Tak tak )))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za názor!
      Jo, 2 příspěvky týdně by se mi taky líbily)) bohužel do práce na sebe žádné kreace nepáchám a když v 6 přijdu domů už není moc světla ani síly něco tvořit) ..
      Beru tvé připomínky na vědomí a zkusím něco změnit. :)

      Vymazat