úterý 1. ledna 2013

New Year's Eve

Pomalu ale jistě odeznívá kocovinový bolehlav a naše paměť se zotavuje, přemítá si okamžiky včerejší poslední noci roku 2012 ..a já mám pro vás připravenou malou ochutnávku z mého Silvestrovského večera.

Ačkoliv nejsem velkým fanouškem těchto oslav, původně jsem ani neměla v plánu bujaré hodování. Spíše jsem si přemítala obraz sebe sama v posteli s hrnkem čaje u nějakého depresivního filmu.. obdobně jako tomu bylo poslední den v roce 2011. Shoda náhod nakonec zapříčinila to, že jsme se se sestrou vydaly do víru Plzeňských ulic.

Pro líčení jsem zvolila opět moji oblíbenou červenou rtěnku, zlatavo-béžové oční stíny v kombinaci s černými, kterými jsem si udělala rovněž i linku nad horním víčkem. Tekuté linky jsem pro tentokrát nechala ležet v koutě.
S vlasy jsem chtěla trochu zaexperimentovat a tak jsem se nechala inspirovat tutorialem od již zmiňovaných sester z channelu Luxy Hair. Drdol jsem doplnila červenými květinami, ladícími s rtěnkou.. výsledek posuďte samy. :)


jinak jsem neutrpěla žádnou újmu))
Doufám, že jste si všichni oslavy nového roku dostatečně užili, ve zdraví přežili a nevkročili do něho po hlavě nýbrž pravou nohou! :) .. Přeji vám jen to nejlepší, hlavně štěstí a lásku. 



1 komentář:

  1. Moc pěkné fotky! Nechceš se sledovat vzájemně? Já už tě sleduji:)

    PS: Budu moc ráda, když se zůčastníš mé giveaway o límeček

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat