pátek 21. září 2012

Para-para-paradise



Ačkoliv už je to pár dní zpět (a já jsem se z toho stále nevzpamatovala) rozhodla jsem se, že i s vámi se o tento zážitek ve zkratce podělím. Tento rok byl, co se koncertů větších, ale i menších zahraničních kapel týče, celkem náročný. Po absolvování Rock for People, koncertu Marilyna Mansona, Foo Fighters a Red Hot Chili Peppers, lístků v šuplíku pomalu ubývalo a blížil se jeden z posledních koncertů tohoto roku (třešnička na dortu, dalo by se říci) - Coldplay. Tuto příjemnou britskou kapelu znám už snad od doby, kdy jsem se naučila chodit. Nikdy jsem je však neposlouchala denodenně, ale ráda jsem si na ně čas od času zavzpomínala.. Rozhodně jsem moc ráda, že jsem využila možnosti jejich přítomnosti v ČR a zašla na jejich koncert do Pražského Edenu, který se konal 16. 9. 2012. (Klejte se, kdo tam nebyl!)

Ačkoliv mohu říct, že už jsem na "pár" koncertech byla :D Tento byl bezpochyb jeden z nejlepších, ba ne dokonce nejlepší. Ruku na srdce, žádná jiná kapela ve mě nezanechala tak hluboký dojem.. Jejich show byla bez jediné chybičky, dechberoucí zážitek, na který budu vzpomínat ještě hodně dlouho. A to nepřeháním ani trochu.. Připadala jsem si jako dítě na jeho první Vánoce. Moje oči musely zářit jako hvězdičky, občas mi přišlo, že všechnu tu krásu kolem nedokážu naráz vstřebat.. snažila jsem se ji do svého srdce narvat, co nejvíc, aby mě mohla naplňovat ještě nějakou dobu potom.
Velká pochvala platí také publiku. Sešli se zde opravdoví srdcaři, kteří si atmosféru, užili plnými doušky. I když někdy jsme museli polykat i slzy, ať už štěstí či ty nostalgické.
Blikající náramky, nafukovací míče, pestrobarevné konfety, ohňostoje, samotná atmosféra a energie, která sršela z účinkujících i z publika.. Tato noc na vždy zůstane v našich srdcích a podle Chrisových slov věřím, že i v jejich.




xylobands

Další fotografie z koncertu můžete vidět na mém rajčeti.

Všechna mnou pořízená videa pak najdete na mém YouTube channelu. Enjoy! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat