sobota 8. září 2012

Lolli

Na začátek trochu z vesela, aby bylo jasno..
Nebudou se zde objevovat pouze výlevy mé "dark side". A proto, aby ste se mě nebáli hned od začátku jsem si pro vás připravila tento hravý outfit. V hlavní roli můžete vidět tyto příjemné lízátkové 'skater dress'. Ideální na léto k balerínkám či podpatkům.. Pro tento outfit jsem však zvolila teplejší verzi, jak tyhle šaty nosit i když venku zrovna slunko nesvítí. A to v kombinaci s mými oblíbenými semišovými 'wedges' (které na mě rozhodně ještě uvidíte), neprůsvitnými punčochami v kontrastu s tzv. křivákem a DIY límečkem, jehož jemnost je narušena bodáčky, které ho zdobí.
Vlasy jsem vyjímečně sepla pryč z obličeje a vytvořila tak drdol (bun) obtočený pramínkem spleteným v copánek.

A co vy? Rádi kombinujete jemnější kousky s drsnějšími či vytváříte jiné nevšední kombinace? :)






leather jacket - Amisu
skater dress - BooHoo
wedges - Catwalk
collar - DIY
deer ring - Dutch market
belt - H&M

Tento outfit můžete najít také na mém lookbooku .. Share & Hype! :)

1 komentář:

  1. nice ring :)
    and a really cool banner, love the design!

    http://thestyleshuffle.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat