středa 12. září 2012

Effy (Skins) inspirated look

Na mém blogu budete v budoucnu moci sledovat i příspěvky, co se líčení týče.
Dnes jsem si připravila make-up look inspirovaný Effy Stonem ze seriálu Skins. Milovníci Skins mi dají jistě za pravdu, že Elizabethiny oči asi jen tak nic nepředčí. Já jsem se tímto jejím líčením, které dokonale podtrhuje její průzračně modré oči, nechala inspirovat a vy se nyní můžete podívat, jak jsem se s tím 'poprala'. Původně tu měl být i doprovodný video tutorial, ale to snad radši až jindy. :))

První jsem podstoupila mou 'everyday foundation routine', jako další jsem použila bílý a světle stříbrný stín, který jsem nanesla do koutku oka. 
Tenčím štětečkem jsem poté nanesla černé stíny podél spodní linky oka a protáhla ji směrem nahoru. Vznikne pak dá se říci 'cat eye' tvar. 
Dále jsem opět černými stíny kopírovala přirozenou linii víčka (podobně jako u líčení Twiggy), kterou jsem pak štětečkem lehce rozmazala, aby nepůsobila moc ostře. 
Jelikož moje přírodní oči nejsou modré - použila jsem krycí kontaktní čočky. Celý look jsem podtrhla třpytivou tužkou na oči H&M, kterou jsem nanesla od koutku oka do cca pol. spodní linky. 
Poslední krokem, co se očí týče, byla řasenka.
Effy má přirozeně husté a výrazné obočí. U mě tomu tak bohužel není a tak jsem ho zvýraznila tmavě hnědým stínem. Jeho tvar je spíše lomený, než klenutý. 
Na tváře jsem použila narůžovělý blush a na rty rtěnku přirozené broskvovo-růžové barvy.






inspirace:
Skins UK s03e08


Hope you like it!

Žádné komentáře:

Okomentovat